måndag, februari 01, 2010

Återigen etik och livsfrågor. Precis hittat de jag ska sammanfatta och skriva rent på datorn -det går frammåt! Efter denna lektionen så har vi Arbetsmiljö och säkerhet. Jag gillar inte och sluta så pass sent som vi gör. Man mår lite dåligt i själen när man kommer upp till förskolan och ser att ungen är ensam kvar. Det gör lite ont faktiskt. Lite typiskt att man bor så långt bort som man gör. Men det ska de bli ändring på, sanna mina ord.. Denna månad ska de bli åt-helvete-mycket-körlektioner. Eller ja, de märker jag när jag väl gått dit och kollat hur de ser ut. Är de dåligt med tider byter jag körskola. För nu måste de bli lite mer intensivkurs aktigt. Mitt leg går ut i mars och då byter vi ut de mot ett körkort. Och det ska gå, allt går! För jag vill & då går de!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...