tisdag, januari 26, 2010

Tog bort mina stygn idag, det var en upplevelse kan man ju säga. Man måste ju ha extremt mycket känsel utmed huden på ryggen? Eller är de bara jag som är känslig kanske. Min mamma sa idag att man kan "glida" över min smärtgräns. För antingen gör de ont eller inte. De där med smärta kan jag nog inte riktigt hantera så bra om jag ska vara ärlig. Ett rent mirakel att jag kunde föda barn de normala sättet med tanke på min smärtgräns.

Vad mer? Nu ska vi se här. Härjat lite om visning på en lägenhet idag. Ska ringa i morrn och kanske få till en tid på fredag så kanske de blir något av de. Eller ja, de återstår och se då jag har gått och blivit sjuk -igen! Jag gillar inte barn. Värsta ansamlarna på bakterier och virus. Man blir ju knappt frisk innan man blir sjuk igen. Antingen är de ungens fel eller så är de mitt kassa immunsystem som är boven i dramat. (jag röstar för ungen!)

Dessutom blir de andra nasse-sprutan för lilla damen i morgon. Jag är lite skärrad över den faktiskt. Vore inte roligt om hon blev sjuk utav den igen. Hon blev de första gången. Men förhoppningsvis så klarar hon sig ifrån feber denna gången.

Jag är tråkig och nu blir det sängen. Natti!

1 kommentar:

Sarah sa...

Jo då det kan man, det är dock inte det lättaste, men man ska aldrig säga aldrig.
Man är bara sin egen begränsning.
Kämpar man tillräckligt hårt så lönar det sig tillslut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...