söndag, januari 03, 2010

Nu är jag aningens upprörd. Läste nyss i min "så kallade" bästa väns blogg att han ska börja plugga i Stockholm. Det har han inte sagt till mig, han har jiddrat om något i Jönköping men inte Stockholm (?!) Jag är aningens upprörd över att jag fick läsa om de istället för att han sa de till mig. Betyder detta att han ska flytta? Igen? Dit?! Till STOCKHOLM av alla jävla ställen. Ge mig mer ångest älskling! Nu betyder ju de att jag också måste flytta till Stockholm. Satansjävlaskit. Jahapp. Nae, men då flyttar vi alla till Stockholm då! Ditt jävla piggsvin till karl. Fy!

2 kommentarer:

Rasmus sa...

haha förlåt!!! men jag ska inte alls flytta dit ;) skulle vällan inte flytta ifrån min snuttigullmichaela :* never ever!

Nettiz sa...

karlar är inget att ha vi slänger ut min så får du flytta hem till mig ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...