onsdag, januari 20, 2010


När jag kom hem ifrån mitt läkarbesök så blev jag glad. Så otroligt glad! Mest för dvdboxen, som jag väntat på i all evigheters evighet. Det kändes som två bra plåster på mina två sår som jag fick när jag var hos läkaren (jag hade inte anat den smärta som jag har just nu dock.) Hos läkaren fick jag medicinering och sen så tog jag bort två leverfläckar. Inte allt för trevlig om ni frågar mig. Kändes som en baggis när de väl var gjort och den ena skickades iväg till labb. Men några timmar senare var de inte allt för "ok" längre. Nu svider de som sjutton och de kliar så in i norden! Tog bort en på ryggen och en på bröstet. Så det är ju snygga ställen jag tagit bort dem på så vi får allt se hur min sömn blir i natt. Men skola blir de i morgon i alla fall och dagis för liten. Men ja, jag ville i stort sett bara meddela hur glad & lycklig jag är just nu. För dessa hörlurar till iPoden och dvdboxen. Mest dvdboxen. En viss speciell person vet hur glad jag blir utav denna serien. Jag blir alldeles löjligt glad, över förtjust, småkär och pirrig i kroppen! Det här är de bästa.. Helt otroligt så glad jag är just nu..(!)
Men nu ska jag och min sönder karvade kropp sova lite. Godnatt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...