lördag, januari 02, 2010

Idag har jag påbörjat lite utav ett "arbete" till skolan. Är inte godkänd i idrotten i skola och då har jag ungefär 1o timmar som jag måste träna på hemma eller i skolan. Så jag ska föra en tränings dagbok eller vad man nu ska kalla de. Så idag när jag var barnledig så har jag minsann dammat av min Carmen Electra träningsdvd och kört alla rutiner! Det är inte så illa pinkat faktiskt. Måste erkänna att jag är jävligt mör i kroppen efter 1 timme och 2o minuter framför tvn - svettandes som en ko. Men lite tight borde de bli? Hoppas jag i alla fall. Sen gick jag ner till Ica också 45 minuters promenad bara de. Det borde nog gå vägen med att få ett godkännt tror jag. Hur svårt är de med idrott liksom? Bara brist på lust och ork som spökar. Men de ska gå.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...