måndag, januari 04, 2010

Idag är det faktiskt ett helt år sen liten lärde sig vända sig från rygg till mage. För idag fyller Thyra 4 år och förra året när min liten var 5 månader så lärde hon sig vända sig på just hennes födelsedag. Idag, är hon så pass stor och livlig så hon lekte med dom stora damerna på övervåningen och brydde sig inte alls om att vara med mamma och dom vuxna där nere. Det har käkats lite goda smörgåsar och proppat tårta så det bara skriker om de. Men gott var de, som sjutton. Sen i mitten av kalaset tänkte jag klicka några bilder. Eftersom det är lite speciellt med fyra års kalas och grejer för Thyra. Tog upp kameran men det var något som inte stämde. Batteri fanns de och linslocket var av, men vad var de som blinka på skärmen "minneskort saknas". Jävla skämtkamera. Då kom jag på att jag tog ur de igår för att lägga över bilderna i datorn. Men satte jag i de? Det var uppenbart att jag inte hade gjort de. Så så blev de med den historien. Självklart hade ingen annan kamera. Rackarns säger jag bara. Men men, så går de antar jag. När man är slarvig och trött.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...