söndag, januari 03, 2010

Det finns inte ord för vilken mysig unge jag har. I morse när jag kollade mina grejer på nätet (läs café world och farmville) så står min unge nedanför och sticker in sina händer under min tröja. Hon var inte varm kan jag ju säga så jag hoppade högt och ungen fnittrade glatt. Det gjorde inte direkt att hon slutade när hon såg min reaktion. På eftermiddan så gick jag, min bror och Nicoline ut för att åka snowracer. Det tyckte hon var jätte skoj! Hon satt på racern hela vägen till backen och så turades vi om att åka med henne. Hon skrattade så hon nästan fick andnöd den kraken. Och nu på kvällen så har vi haft ihop det så mysigt så. Hon har stoppat nappar i min mun som jag ska spotta iväg långt och de var jätte roligt tyckte hon. Sen blev hon sur när jag inte ville med. Haha, den surbullen.

Hon är bland de bästa jag har gjort. Stolt som få är jag över den unga lilla damen som en gång låg i min mage och kallades för Tjippen. Vackra unge, så stor du har blivit. Du har din mors hjärta och kärlek fullt ut.



Nicoline mitt hjärta, bild ifrån nyår.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...