fredag, januari 22, 2010


Denna kväll tog jag mig en "mig-kväll". Så dagens sysslor har varit - dusch, inpackning, plåster byte, ögonbryns-plock, ansiktsmask, ursköljning/bortsköljning, hårfix och nagelfix. Jag är väldigt nöjd med mig själv just nu. Och den där less-heten som det skrevs om innan är som bort blåst! Nu trivs jag i mina egna skor igen.

Tack Sam för dom fina födelsedagspresenterna (som jag fick välja själv) Två hårprodukter ifrån Bed Head Tigi. -l o v e i t ! Testade Foxy Curls nu ikväll och jag känner mig snyggaste ever, det luktar helt underbart. Så tack!
Just ja, den som inte förstod vem de är på bilden så är de jag. Jag har ansiktsmask också om det inte framgår med bilden. Så jag ser inte sådär lustig ut irl. Min far sa att jag såg ut som dom i Avatar - han tyckte han var rolig, far är söt han.

1 kommentar:

Rasmus sa...

tack själv sötaste <3 btw vi måste försöka fotografera snart! kan du veckan jag fyller år?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...