lördag, januari 30, 2010

Blev nominerad utav Thess om en rolig lite "de här visste du inte om mig"-lista eller ja, fakta? Nåt liknande i alla fall. Så då täntke jag att de hakar vi på. Såhär innan läggdags helt enkelt. Reglerna är 7 punkter med intressant fakta om mig själv & nominera 7 bloggare/bloggerskor som också får göra denna. (om dom vill!)

Och precis nu kom jag på att jag egentligen suger på såna här listor. Men vi kör ändå!

1. Jag är som mest bekväm med kaffe & cigg.
2. Är löjligt rädd för fåglar, löjligt är en underdrift egentligen
3. Blir lätt addicted till Sims spel, farligt jävla spel de där.
4. Trippar helst runt i baggy jeans och converse.
5. Killar jag dejtar måste ha snygga skor (annars går de bara inte!)
6. Jag har svårt att vara seriös på bild.
7. Klär mig hellre fult & varmt än snygg & kall.

Både bra och dåliga vanor avslöjades här.
Men nu till mina nominerade;
Sam
Sarah
Nettiz
Isabell
.. bara haka på listan här. Gör du den får du gärna kommentera så man får kika vidare.

Have fun bitches!

3 kommentarer:

Sarah sa...

jag har gjort den, så du får kolla in :D haha

Sarah sa...

men ja har ju samma åsikt bara :P hahaha

Nettiz sa...

Jadu för att du kan inte leva utan mig, det är som att jag är din vänstra hjärnhalva ibland :) Men det var ju tur att nån kom på hittepålista :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...