fredag, december 11, 2009

Vilken världshuvudvärk som har förföljt mig idag då. Det har påverkat mig ganska mycket idag. Gjorde två prov som jag betvivlar starkt på att jag ens nått upp till godkänt på. Varit helt off med min huvudvärk idag kan jag säga. Inte varit mig själv för fem öre. Det märkte till och med Sam. Vi fikade efter skolan och så gjorde han något och så sa jag "vad söt du är" han bara tittade snett på mig och så sa han att det märktes att det var något fel. Men innan vi sågs så hade jag släpat mig till apoteket och tjackat Panodil Zapp som jag snabbt tryckte i mig och ungefär en halvtimme efter jag fikat med Sam så kickade dom igång och jag mådde sedan som jag brukar.

Jäkla huvudvärk, det är inget och leka med. Lite bitter över mina två prov. Men jag har ju bra anledningar till att de gick som de gick. Dels så har jag vabbat nästan hela veckan och inte kunnat plugga och sen den förbaskade huvudvärken som följde efter mig. Men ja, bättre lycka nästa gång får man väl säga!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...