onsdag, december 02, 2009

Tekniken går emot mig

Min telefon föll i bitar, men bror min kunde sätta ihop den. Den är hänger i sina sista sladdar kan jag ju säga. Delar av de åker hit och dit. En riktig pusseltelefon är vad det är. Men inte nog med de. Så satt jag vid min dator och så haka sig alltihopa. Jag gjorde en hederlig omstartning, men då - mina kära vänner, kommer jag inte in i datorn mer. "error occured" står det och anvisar till ctrl+alt+del för att starta om. Men de går inte de heller. För de kommer upp hela hela tiden. Ingen kontakt med hårddisken eller nåt?

Jag blir ledsen. Det är en ny dator och den ska göra som jag säger. Men icke. Nu måste jag ringa till MediaMarkt och härja för att de inte funkar och då får jag antagligen lämna in den. Risken finns då att alla mina bilder försvinner. Och jag min dumma jävel har inte fört över dom bilderna till den externa. Bara hälften finns på kameran.

Jag är lycklig!
(jäääävla skitdator.)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...