lördag, december 19, 2009

Sweet darling, you worry to much.
Okej, crap. Vi byter musik, vad ska vi ta nudå? Vi kör på KoRn, det gills så jävla hårt måste jag erkänna. Så till KoRn - Y'all Want A Single så tänkte jag faktiskt berätta om min gårdag.

På dagen så träffade vi farbror Sam på stan och hetsåt på Fräcka Frökens. Om jag säger såhär, de kommer nog fan ta ett tag innan jag sätter min fot på Fräcka igen. Så här års var de inte alls trevligt. Dom packade in folket som kom som sillar, när alla ätit klart sprang dom iväg med tallrikarna och körde iväg dom och satte dit nya kunder. Yes, så fungerar ett café. Dock inte i min värld. Så det ogillas just för tillfället. Sen kanske jag överdrev, en smula. Men på ett ungefär var de sådär.

Köpte mig en smått oversiezed stickad-tunika-grej som jag ska ha på julafton. Jävligt snygg och mys var den faktiskt. Vilket julen ska vara, mysig. [KoRn - Kidnap Mr Sandy Claws] Efter de så skulle Sam jobba och jag och ungen tog oss en buss hem. På bussen skickade jag ett sms till en polare ifrån paralellklassen och frågade om hon ville komma över på en kaffe på kvällen. En timme senare så dricker vi kaffe i mitt kök.

Kaffet slutade i pommes och en köttbit som sen slutade i gin&tonic (x2). Det var inget fel på kvällen igår, verkligen inte. Vi satt och kollade på A tale of two sisters och käkade delicato bollar. Hur fel kan en sån kväll gå egentligen? [Linkin Park - Numb] Det slutade kanske lite hetsigt, men jag tyckte ändå att vi löste de ganska bra, jag och Heléne.

Jag skulle gissa på att jag hamnade i säng vid halv två-två? Men gott sov jag. Och fuck vin, Gin&Tonic is the shit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...