onsdag, december 02, 2009

Stockholm!

I morgon bär de av mot huvudstaden då jag och några klasskamrater ska på Sacomässan i Älvsjö. Det är en studentmässa där man kan kolla runt på utbudet av linjer och högskolor och andra möjligheter till studier. Ser fram emot det riktigt mycket! Bara att få åka iväg ger mig en liten kick sådär faktiskt. Underbart! Men det har ju ett syfte också såklart. Jag ska ju plugga vidare sen och då är de bra och veta hur och vad jag ska göra för att komma in på den linjen etc.

Har även fixat till min lunch också, kalla pannkakor. Började steka dom efter att jag härjat med min dator. Så vid halv nio stod jag skit sur och stekte pannkakor. Så det ska de mumsas på i morgon! Och i detta nu blev jag klar med att platta håret. Tjusigt värre måste jag säga.

Men nu ska jag ner i tvättstugan och leta rena kläder så jag ser lite respektabel ut i morgon.
Natti natti med er kära vänner och hoppas att era datorer beter sig normalt tiden fram över! (önskar att min jävel också kunde bete sig normalt, men nae)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...