torsdag, december 31, 2009

Min bitch påstår att de bloggas för lite. Men på senaste tiden har jag inte riktigt haft något och skriva om. Ingenting roligt i alla fall. Ett uns av bitterhet har slagit till de senaste veckorna och istället för att gnälla arslet av mig så har jag bara knipt käft och hållt de för mig själv. Hur kul är de och läsa om bitterhet? Inte alls roligt. Så ja, därför har de inte blivit av att skriva något. Det är ju inte roligt och lägga på spakel och verka glad och lycklig när allt bara känns dumt och mindre värt. Men jag ska faktiskt göra mig av med bitterheten och införskaffa mig ett nyårslöfte som faktiskt innefattar noll med bitterhet. No mor bitterness for me! Här ska de fan bli andra nybakta bullar. Sådeså.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...