torsdag, december 31, 2009

Mål för året 2010

1. Körkort
2. Studenten
3. Flytt

2010 är stor. För det är nu allting ska hända och det är nu allting har sin början och sitt slut. Jag ska säga tack och adjö till gymnnasietiden och bara springa ut och leva mitt liv! Jag tycker ärligt talat att jag förtjänar de efter dessa 4 år jag spenderat på just den delen i livet. Men bäst av allt, jag kommer faktiskt ta studenten. Efter omval, graviditet - födelse så fullgör jag den delen som alla andra fullgör utan problem. Men jag gör de! Och jag är så jävla nöjd över att jag gör de.

Sen till körkortet, det går lite hand i hand med studenten. Eftersom körkortsteorin är en kurs som jag tagit från skolan. Så när jag skriver upp och blir godkänd så har jag godkänt betyg som står i slutbetyget. Och det vill jag verkligen ha just för att det är en skolkurs och sen för att jag fan ska ha de där jääävla körkortet!

Och kanske till sommaren eller till hösten så packar jag min lådor och tar ungen under armen och gör livet till mitt - till vårat liv! Bosätter oss i en stor tvåa eller liten trea eller en liten jävla garderob med köksvrå. Vad som! Det ska bara bli av. Jag ska bara bort och jag ska bygga upp ett liv för mig och Nicoline med allt vad vi kan tänkas behöva. Hon & jag, vårat liv tillsammans.

Det bästa av allt är att jag faktiskt tror att det är genomförbart. Eller rättelse, jag VET att det är genomförbart. För jag kommer göra alla tre punkter och jag kommer göra det med glans, för det är så jag jobbar.

Så nu släpper jag bitterheten och skiter i resten. För jag har mina mål och jag har viljan att genomföra det. Så nu ska jag fira in vårat nya år med lycka och stora förhoppningar!

Gott nytt år!

1 kommentar:

Nettiz sa...

Flytta hem till mig :) Jag har en stoooor garderob :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...