lördag, december 19, 2009

En lördag kan dock spenderas på olika sätt. Idag valde vi att spendera våran lördag hos Isabell, våran kära Tant Isabell. Det kan aldrig gå fel i Isabells sällskap. Nicoline blev jätte glad och slängde sig i hennes famn och sen så lektes de lite och käkades. Snackade allmänt med skit, som det faktiskt är. Vårat skitsnack är hela vår värld, Isabells & min, men det är inte vettigt för någon annan. Men det är så de ska vara, så som vi vill ha de. Men mysigt har vi absolut haft de. Och då kande ju inte bli en dålig lördag.

Men jag önskar då inte spårvagnschauffören en god jul. Hade de lite problematiskt att ta mig till spårvagnen då jag var lite sen. Men de stod där och jag sprang som en idiot med en väska och unge på armen och körde en vagn med en hand. Och snövallar hit och dit och det gick fan inte som jag hade tänkt mig. Kollade på chauffören och så tar han pekfingret och slår på klockan. MEN VAD FAN SKA JAG GÖRA DÅ GUBBJÄVEL! Jag har bara två händer och jag gör de så gott jag kan och så snabbt jag kan! Fyfan vad arg jag blev. Ställde ner ungen för att trycka på knappen så dörrarna öppnades och då ramlade hon och blev alldeles snöig. Han blev säkert surare för de, men de skiter jag i. Som sagt, jag önskar honom INGEN god jul. För inte fan visade han lite medkänsla för sin medmänniska -hoppas hustomten ställer till din jul, din dumme jävel.

2 kommentarer:

Isabell sa...

i löööööööööööööööööv lödag med dig och nickolenius ^^ :D <3

Sarah sa...

:O

vilken jävla idiot.
Sånna som honom borde inte få vara anställda i det yrket.
Förstår att du blev förbannad.
Det skulle jag med ha blivit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...