måndag, november 30, 2009

Och här kommer jag in dansandes till Rihanna - Don't stop the music. Haft planer på att uppdaterat, men det har alltid varit något som dykt upp eller så har det helt enkelt glömts bort. Men det är lite konstigt med tanke på att det har hänt så himlans mycket roligheter på sistone. (även tråkigheter, men vad vore livet utan dem?) Ska kanske ta och skriva korta små inlägg om vad som hänt på sistone?

Som vad som hänt idag. Jag har vaccinerat mig och fy förbannat vad öm jag är i armen just nu. Lyfta armen är liksom ett big no no. Eller bara röra armen är lite kämpigt. Men det är ju för en god sak antar jag. Nu kan ingen skylla på mig att det är jag som springer runt och smittar ner alla med Nasse-sjukan. Det var heller inte alls så farligt att ta den faktiskt, kändes lite såklart. Men jag dog ju inte. Och det är ju alltid nåt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...