måndag, november 23, 2009

Förresten, jag tänkte ge mig på mittbena och platta håret lite oftare. Känt mig lite halv taskigt i humöret idag och det har nästan varit depp-varning. (tidigare idag var de riktig depp) Men jag tog mig en varm dusch sen så tog jag mig tiden att platta håret. Och nu mår jag riktigt bra igen! Helt super. Världens medicin när man får känna sig fin och möjligen lite "värdig" för någon stackars sate där ute i världen. I alla fall, jag har pysslat med mig själv så jag känner mig riktigt bra inombords. Man borde göra sånt här oftare. Mycket mycket oftare än vad man gör.

I morgon ska det inhandlas ny hårfärg och sen så kör vi bara järnet! Vi tänker inte, utan vi kommer bara köra. Det blir nog något mörkbrunt skulle jag kunna tänka mig. Jag vet inte riktigt än. Det kanske blir lila eller blått? Vad de än blir så blir de nog jääävligt snyggt!

Tack för mig!
Godnatt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...