onsdag, november 18, 2009

Flodvåg

Jag har då aldrig varit så arg som jag var idag. Det bara kokar i mig när jag tänker på de.. Detta hände precis efter jag hade övningskört och var på väg emot min buss. Jag borde kanske nämna att det regnar. Men jag ställde mig vid övergångsstället och väntade på grön gubbe så jag kunde springa till bussen. Men mitt i all vardagsfundering så kommer en hel flodvåg och bara dränker mig ifrån topp till tå! Alltså, en trafikant missar världens största hål av vatten och kör rätt ner där och blöter ner HELA mig. Så förbannad jag blev! Kollade efter registreringsnumret men mitt i all ilska så kunde jag inte urskilja vad de stod då de gick så snabbt. Men en ljusblå peugeot var de i alla fall, tror jag. Skit samma.. Nästa gång jag ser en sån tänker jag slajsa sönder däckena i alla fall. DEN saken är säker!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...