fredag, oktober 23, 2009

Våran morgon

Våran morgon blev lite annorlunda emot vad jag hade tänkt mig. Fick med mig allt jag skulle ha med mig. Men det där med duschandet blev annorlunda. Smög iväg runt halv sex för att jag tänkte att jag skulle snabb duscha lite innan liten vaknade. Dock gick de inte bra. Halvvägs ute i hallen så började böka runt i sängen. Och inte hade hon planer på att somna om heller, så de var bara slänga ungen under armen och kasta in henne i duschen tillsammans med mig. Vi duschade i en hel halvtimme. Riktigt skönt! Däremot ska man ju inte bada barn på morgonen såhär på hösten. Men vad ska man göra när håret ser ut som ett skatbo?

Jo, man ska tänka efter dagen innan. Så man "planerar". Äh, enstaka gång funkar ju och duscha på morgonen. Sådeså.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...