torsdag, oktober 29, 2009

Me want massor av saker..

Så mycket jag vill ha just nu.. Det bara kliar i fingrarna! Först och främst måste ett nytt objektiv införskaffas till min systemkamera. Lite tråkigt och äga en systemkamera om man inte kan använda den. Och min digitalkamera slänger jag snart i väggen för fy f-n så dålig den är! Men objektiv är ju absolut inte billigt, så det krävs ju massor med pengar till de. Och jag måste ju ha ett innan jul. Annars går de ju inte alls.

Spanade runt lite på blocket för att se om det fanns objektiv till billig peng. Men vad sprang man på då? Jo, en nyinköpt icke upptagen SonyEricsson C901 för "bara" 2000 kr (dvs 650 kr billigare än om man köper en själv) Och då blev man ju lite småsugen på de också(!)

Men som att detta inte är nog med saker som jag vill införskaffa mig så var jag såå nära att klicka hem nytt löshår idag. Men det gjorde jag inte. Som tur var! För när jag hämtade posten fick jag mig en maffig räkning. Så det blir att hålla hårt i slantarna nu. Med alla körlektioner, halkan och tandläkarbesök som ska göras denna månad. Och snart är de ju jul också, jäklaskit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...