torsdag, oktober 22, 2009

Pustar ut

(Nu har datorn f[tt sig lite damp. Blev engelska p[ den ist'llet, tv[ sek. Sådär! Nu testar vi igen, och jo. Nej, fan.. De gjorde de inte alls.
NU är det svenska inställningar igen. Fattar inte vad de är för knapp-jävel som ändrar? Men ibland så försvinner å ä och ö och då blir jag allt annat utom glad. Då blir jag irriterad och fattar inte varför dator helvetet ska mucka med mig. Men nu är ju de löst. Har lärt mig ändra, efter miljontals omstartningar förr i tiden.)

Men skit i de.

Nu skulle jag berätta om att jag precis pustat ut. Men nu blev jag ju lite upprörd för att det sepa sig lite här. Men jag tänker berätta vad jag gjort ändå. För det är såå himlans intressant! Jag har nämligen sammanställt min blogglista. Så jag kan hålla koll på vilka bloggar de är jag läser. Mycket spännande för dig att läsa om eller hur? Nae.. Kanske inte? Hm, är aningens hungrig. Återkommer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...