söndag, oktober 25, 2009

Fixfixfix!

Precis utkommer ur duschen. Nu ska det snabbfixas hår och sen packa ihop lite nödvändigheter. För barnet och jag ska åka iväg till Sam och stanna över där i en dag. Det ska ses på film och svullas godis. Känns som att de kommer bli jätte trevligt! I morgon ska vi leka lite familj och åka till doktorn med ungen också. Sen ska jag och ungen till Timjan och avsluta kontakten där. Hon är ju för stor för att vara på en Spädbarnsverksamhet. Känns jätte tråkigt faktiskt.

Men ja, inte ska jag sitta här och sura när jag har grejer att göra!
Som sagt, det ska packas och håret ska fixas. Han kommer om cirkus en timme och då måste jag vara klar. För då ska vi krångla med barnvagn och bilbarnstol i hans mesiga Nissan Micra. Yeah.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...